03

subota

svibanj

2014

Ti znaš


Mi nismo danima se vidjeli
I svaki dan smo sve dalje
Jednom smo bili blizu ili sve se nama tad snilo
Tko zna

Navečer najljepše tad usnim ja
Kad glas tvoj čujem i tvoj dodir zamišljam
Sve bih dao da si kraj mene da ljubim te nježno
O da

Ti znaš, ti znaš kako srce te moje voli
Ti znaš da bez dodira tvog sve boli
Ti znaš da je lijepo ti kraj mene
Ti znaš da bih bio sad uz tebe

Ti znaš samo tijelo mi nisi dala
Ti znaš da si ljubav ti moja mala
Ti znaš i da kraj će nam tiho doći
Ti znaš ljubav ne može živjeti od jedne noći


Da s avanturom sve
Ionako uvijek počinje
Ali ti nisi biće koje srce ne sluša svoje
Ni ja

Nisam ja takav da mi samo dodir poljubac treba
Ni prije a niti sada meni to ne dostaje
Jer ja kad ljubim tada srce moje pripada njoj i sav se predam nježnim dodirima
Sebi ja ne pripadam

Ipak u ovom filmu cijeli naš se ruši sad svijet
Jer daleko si od mene i slutim preokret
Ljubav se naša topi kao snijeg pod suncem proljetnim
O meni zar još pripadaš

Ko što si pripadala prvi put
Nije to nije bilo uzalud
I naša ljubav nek traje još tren

Ti znaš, ti znaš kako srce te moje voli
Ti znaš da bez dodira tvog sve boli
Ti znaš da je lijepo ti kraj mene
Ti znaš da bih bio sad uz tebe

Ti znaš samo tijelo mi nisi dala
Ti znaš da si ljubav ti moja mala
Ti znaš i da kraj će nam tiho doći
Ti znaš ljubav ne može živjeti od jedne noći

<< Arhiva >>