24

ponedjeljak

ožujak

2014

EU generacija



Prođe duga mračna Balkanska noć
Kažu da Europi možemo doć
Žute zvijezde crvenu skinule su
Da, ovdje budi se dan

Oblačim pidžamu i ne trebam jeans
Neće doći ni reći mi ruke u vis
Mirno spavam više me ne plaši mrak
Sada naš čuvaju zrak

Pioniri mali bili smo mi
Omladinci zadnji il predzadnji
Ali glavom svojom smo mislili mi

Jer mi smo EU generacija
I mi smo sad najjača nacija
Da mi smo i zapad i sjever i jug
Tu je gospodin a tamo još drug


Mojoj djeci na spavanju ne treba jeans
Ode balvan i barbar i ruke u vis
Miran san je zvijezdice dok sijaju
Nek rat ne upoznaju

Kape, marame, ratni filmovi
Uz mitove smo mi odrastali
Ali doma smo svoje pričali mi

Jer mi smo EU generacija
I mi smo sad najjača nacija
Da mi smo i zapad i sjever i jug
Tu je gospodin a tamo još drug

<< Arhiva >>