22

subota

veljača

2014

Put do pakla

U odnosu dvoje ljudi nije bitna namjera, nego podsvjesno strujanje. Veza između svijesti i podsvijesti je delikatna. Izvlačiti nešto iz podsvijesti opasan je izbor, i naići će na žestoku obrambenu reakciju, jer često bismo svjesno željeli nešto drugo, i frustrira nas što podsvijest upravlja našim životom a ne svijest. Podsvijest je pak put do istine, i ma koliko bolna bila valja se s njom suočiti i prihvatiti što nam sugerira. Jer vodi nas bili mi u konfliktu s njom ili ne, stoga je bolje prigrliti ju.




Poigravaš se sa mnom
Kao mačka s mišem
Sviđa ti se kako
Za tobom uzdišem

A kada te pitam
Čemu takva igra
Nisi li ti moja
A ja ljubav tvoja

Žestoko se braniš
Kažeš nisi zla
Ne radiš to namjerno
Ko što mislim ja

Ne radiš to namjerno
Priznati mi nemaš što
Ali upravo baš to
To je problem koji imamo

Nije bitna namjera
Bitna je percepcija
Nije bitna namjera
Put do pakla popločan

Nije bitna namjera
Igra moći ti i ja
Nije bitna namjera
Daleka si, nedodirljiva
(28.1.2014)

<< Arhiva >>