06

nedjelja

travanj

2014

Put do zemlje sreće



Ima jedan put
Koji vodi do zemlje sreće
Pokraj moje kuće
Ti je stanica

Svakog dana putuješ
Prolaziš blizu kraj mene
Daj mi znak pozovi me
Hu-hu u-hu

Ima jedan put
Koji vodi do zemlje sreće
Pokraj tvoje kuće
Mi je stanica

Svakog dana putujem
Prolazim blizu kraj tebe
Budi mi spremna kad čuješ znak
Hu-hu u-hu

Put do zemlje sreće to si
Ti za mene
Dolazim po tebe
Da te uuuuu odvedem

Kad pođeš sa mnom u zemlju od sreće
Po vruće morske poljupce
Kad pođem s tobom u zemlju od sreće
Na filigranske pločnike


Ne želiš više da čekaš
Za malo ljubavi vrijeme je
A pronašla si mene
I dobro mi je kraj tebe

Želim se s tobom zapiti
I da te ljubim do zore
Zagrljen s tobom zaspati
Stisni se uz mene

Put do zemlje sreće to sam
Ja za tebe
Dolaziš po mene
Da me uuuuu odvedeš

Kad pođem s tobom u zemlju od sreće
Po vruće morske poljupce
Kad pođeš sa mnom u zemlju od sreće
Na filigranske pločnike

<< Arhiva >>