22

subota

veljača

2014

Mrzim žene


Kada odaberem hotelsku sobu
Queen ili king size tak svejedno
Kažem joj skini sa sebe robu
Da budemo dvoje kao jedno

I želim ono što srce traži
Da se valjamo negdje na plaži
Malo su dobre slatke i mile
A poslije vještica od dobre vile

Mrzim jako mrzim mrzim žene
Zašto cijeli život jebu mene
Razjebu me pet-šest puta
U roku od par minuta
Mrzim jako mrzim mrzim žene

Kad vidim koku kažem joj hej
Dobra si mala a ja nisam gay
Sve ću ti dati da budeš moja
Romantik ja sam takvog sam soja

I mada pišem pjesme ti rado
Nije to sve što znam s komadom
Jer ja sam muško a ti si žena
Želim te odmah istog trena

Mrzim jako mrzim mrzim žene
Zašto cijeli život jebu mene
Razjebu me pet-šest puta
U roku od par minuta
Mrzim jako mrzim mrzim žene

Proučavam stručnu literaturu
Zašto da trpim žensku torturu
Na njoj ti zavidi cijeli kvart
Al ipak na kraju za nju si škart

Mada na fejsu joj pišem po zidu
Ona me nema više u vidu
I kada sagledam cijelu tu muku
Radije razvijam desnicu ruku

Mrzim jako mrzim mrzim žene
Zašto cijeli život jebu mene
Razjebu me pet-šest puta
U roku od par minuta
Mrzim jako mrzim mrzim žene

(20.2.2014)

<< Arhiva >>