08

subota

ožujak

2014

Godinama daje tijelo



Odrastao sam kao sirotinja
Jež mi dobro poznata životinja
Ko iz priče kućica je bila
Od djetinjstva srezana mi krila

Usmjeren da gledam cure fine
Stremio sam k nebu u visine
Otac kaže viša kasta to je
Al već tada bilo prekasno je

Kao da sam kupio ju novcem
Pričao sam kratko s njenim ocem
Prenijeti se ne da preko praga
Kao da i nije moja draga

Jednom davno jedne noći
Dala mi je sve
Godinama samo tijelo
Dušu nikad ne


Skupio sam razuma i volje
Sad smo na dnu mora biti bolje
Sedam dana na Mediteranu
Vratiti će čaroliju znanu

Činilo se ipak ljubav tu je
Gluma to je, mir prije oluje
Rekao sam valjda drugog voli
Kada moj ju dodir tako boli

Jednom davno jedne noći
Dala mi je sve
Godinama samo tijelo
Dušu nikad ne


Vidjeli smo lako da zanese
Rodilo se nama puno djece
Brzo su nam prolazili dani
Ali nikad nismo bili sami

Živjelo se tako 15 ljeta
Između nas praznina i sjeta
Mada kaže da sam čovjek čedan
Njenog srca nisam ipak vrijedan

Jednom davno jedne noći
Dala mi je sve
Godinama samo tijelo
Dušu nikad ne

<< Arhiva >>