27

četvrtak

ožujak

2014

To me uzbuđuje


Kako me gledala
Pogledom anđela
Sjećam se njedara
Zanosnih bedara

Dobro ju pamtim ja
Kako je ljubila
Romansa studentska
Se ne zaboravlja

Svi su ju gledali
Njoj bi se predali
Zar ja ću sretnik taj
Sa njom u zagrljaj

Bila je strastvena
Nježna tajanstvena
A sad se ne sjeća
Ni moga imena

To me uzbuđuje
To me izluđuje
To me uzbuđuje
To me izluđuje

Zar nije malo opasno
Luda si da nije normalno


Stoput se zaklela
Da uvijek bit ću ja
Za ljubav jedina
Njezina opcija

Poslije se ne javlja
Pa me izbjegava
Tako sam patio
Dok nisam shvatio

Svi su ju gledali
Njoj bi se predali
Zar ja ću sretnik taj
Sa njom u zagrljaj

Bila je strastvena
Nježna tajanstvena
A sad se ne sjeća
Ni moga imena

To me uzbuđuje
To me izluđuje
To me uzbuđuje
To me izluđuje

Zar nije malo opasno
Luda si da nije normalno

<< Arhiva >>