22

subota

veljača

2014

Hladna kao led



Hladna si i ljuta
Miči mi se s puta
Kroza zube tiho procjediš

Nervozna si stalno
Zatvorena kruta
Kao da me više ne voliš

Samo trebam ljubav
A tebi sam ko udav
Preko volje sve odrađuješ

Želim da te tješim
Reci mi gdje griješim
Kažeš pusti me, dosađuješ

Koje su mi opcije da živim
Zar za to da samo sebe krivim?
Da ti budem krpa, otirač za noge
Trebaš svoga roba za godine mnoge

Nisam ja mimoza nije to
Želim da taj problem riješimo
Danima u sebi kriješ svoju muku
Tjednima na mjestu stojimo

Od kamena nisam
Želim biti prisan
Ženu koju volim ljubiti

Ako me ne ljubiš
Dalekom se držiš
Tako ćeš me ti izgubiti

Kada dođe kriza
Nezgodna izbliza
Život nije lagan al je lijep

Ali kad je ljubav
Postojana čvrsta
Zaljubljena srca drže se

Mogu ja pretrpjet tvoju bol
Život sa mnom te umorio
Mučimo se kad si tako hladna
Dodira mog više nisi gladna

Ako ti si nedodirljiva
Nedostupna, sva izbirljiva
Ja ne mogu nositi se s tim
S drugom pijem da zaboravim
(6.2.2014)

<< Arhiva >>