07

petak

ožujak

2014

Ne voliš me


Ustao sam ujutro opet s plavim jajima
Dokle ću više trpit tvoja prenemaganja
Oduvijek zgražanje kad želim maženje
Samo odrađuješ ponekad da ne naljutim se

Sve te tvoje lijepe riječi vjeruj ništa mi ne vrijede
Kada ljubav ne možeš pokazati
Pitam se što radim krivo odem s frendom ja na pivo
Pa skupim snagu da s boli mogu se suočiti

Ne voliš me, nisi me nikad voljela
Kada si vidjela da želim te samo si ostala
Bio sam mlad i naivno vjerovao
Za ljubav malo strasti da je dovoljno


Kako to često biva nastala je naša veza
Početni žar, mladi bili smo
Ali vrlo si rano počela igrat se sa mnom
Kad me trebaš vuk u koži janjećoj

Što ne želiš uvijek seks to me toliko ne smeta
Koliko tvoje poigravanje
Kao mačka s mišem ti bi igrala se sa mnom
Čini se da ipak ne razumiješ

Nije ti jasno
Nije ti jasno
Nije ti jasno
Da ja mogu živjet lijepo bez tebe

Ne voliš me, nisi me nikad voljela
Kada si vidjela da želim te samo si ostala
Bio sam mlad i naivno vjerovao
Za ljubav malo strasti da je dovoljno

<< Arhiva >>