01

subota

ožujak

2014

Za treću pivu


Vidiš li kako je nama ministre moj
Njihove plaće su ipak od naših veće
Profesor nek proba malo za ovaj stroj
Prljav i mastan ću doć doma navečer

Čemu da nadam se ja prolazi vrijeme
A oni ne rade ništa pišu po ploči
Odmah me zaboli glava od takve teme
Nepravda to je što sve bode u oči

Dodaj još jednu
Poreznu stopu
Pravedne mjere
Ne boj se imamo priličan cug
Dodaj još jednu
Uzmi i popu
Za proletere
Za treću pivu što sam popio na dug

Skoro će svanuti dan, a ja još radim
Dok oni spavaju još i baš ih briga
Rado bih s faksom i ja jajca da hladim
To svatko znao bi baš to je ko igra

Dodaj još jednu
Poreznu stopu
Pravedne mjere
Ne boj se imamo priličan cug
Dodaj još jednu
Uzmi i popu
Za proletere
Za treću pivu što sam popio na dug

Ponekad žalim i ja za srednjom školom
Da barem tada još nisam toliko pio
Još koji razred da sam položio s voljom
I ja bih profesor sad na faksu bio

Pa dodaj još jednu
Za nas šofere
Za treće pivce
Ti ne zaboravi svoje drugare
Dodaj još jednu
Za proletere
Da smire živce
Dodaj još jednu za treću smjenu

<< Arhiva >>