05

srijeda

ožujak

2014

Član partije



Pobogu kume moj šta ti je
Dođi da budeš član partije
Nije to pogrešan korak
Život ti neće bit gorak

Da si bar mislio ranije
Bježi od zapadne mafije
Zar ne znaš da su oni kvarni
Misliš da cvijeće cvijeta vani

Dođi da budeš član Partije

Ja imam dobre veze s partijom
Dobri smo i sa narko mafijom
Legalizirati droge
Vratiti narod na noge

Dođi upoznati drugove
Da te uvedem u te krugove
Nemamo nikakvu viziju
Al znamo brati proviziju

Dođi da budeš član Partije

Naše su biografije
Prepune borbe protiv mafije
Te bogate familije
Kriminal sa Sicilije

Ti pišeš pjesme političke
Na moje drugove kritičke
A mi kad dignemo hajku
Ne žalim rođenu majku

I Joe je stadion dizao
Omladinu nam kvario
A mi smo svoje odradili
Pisama puno odaslali

Dođi da budeš član Partije

<< Arhiva >>