21

ponedjeljak

travanj

2014

Strah od zmajeva II


Više od najstrašnijeg horrora
Bojim se žena kao zmajeva o-o

Više od gladi, rata i bolesti
Žena me strah ko lavljih čeljusti o-o
Strah me punice, strah me šefice
I kolegice, direktorice
Prodavačice i spremačice
Teta iz vrtića - aždaja iz crtića

Kao kad se skupe crni oblaci
Strah me žena one će me pojesti
Gromovi i munje tada sijevaju
Bježim kada zvonkim glasom pjevaju


Više od najstrašnijeg horrora
Bojim se žena kao zmajeva o-o

Više od gladi, rata i bolesti
Žena me strah ko lavljih čeljusti o-o
Strah me supruge zašto ženio sam se
Mame bojim se otkad rodila me je
Prijateljice što u šaci drže me
Znaju najbolje, ja sam klinac za njih sve

Kao kad se skupe crni oblaci
Strah me žena one će me pojesti
Gromovi i munje tada sijevaju
Bježim kada zvonkim glasom pjevaju


<< Arhiva >>