22

subota

veljača

2014

Ako voliš njega

Ako voliš njega ko što drugi misle
Zašto nisi dala da ispričam ti se
Moja ponuda bila ti je uvreda
Ili ipak čast i ugoda koju ni sebi ne bi priznala

Ako voliš njega i njegova si sva
U koji dio tebe ja sam se zaljubio
Da tvoje misli samo k njemu idu
Meni ne bi ostalo ništa od tvog šarma

Ako voliš njega a mene prezireš
I svaku moju ponudu tako glatko odbiješ
Zašto ipak razmišljaš o našoj avanturi
Kad toliko bojiš se učiniti što želiš

Ako voliš njega a znam da nije tako
Baš u tome jest sva teškoća moja
Kad bilo bi sve jasno ja bih se ohladio
Ovako se mučim jer osvajaš me silno

Ako voliš njega ko što svima kažeš
Zašto prema meni gledaš s takvom žudnjom
Ali nismo skupa mi sve dok se ne dogodi
U pogledu tom teče struja ljubavi

Ako voliš njega kao što se čini
Zašto sa mnom nikad onda nisi ležerna
Ko što si sa svakim tko ništa ti ne znači
Sa mnom ti si napeta, čudno nasmiješena

Ako voliš njega kao što si htjela
U savršenu ljubav uroniti cijela
Kako moje pjesme ipak tebe diraju
Jer ja te iritiram, ljutim i nerviram

Ako voliš njega zar ti nije čudno
Da sa njariš o meni mada vješto kriješ
Braniš se od mene i bježiš što dalje
Al ipak kad sam tu zamamno se smiješ

Ako voliš njega samo budi s njim
A ja ću biti s njom, sve bit će ko iz priče
Nije mi jasno kako ćeš ga ljubiti
Dok mislit ćeš na mene, o meni sanjati

Ako voliš njega, to je sada tako
No jednoga dana istinu priznat ćeš
Da sve je samo maska, da nježno voliš mene
Predat ćeš se meni, i moja biti ćeš

(16.2.2012)

<< Arhiva >>