11

utorak

ožujak

2014

Član Partije II


Zorane druže moj kaj ti je
Pa zakaj mene van iz Partije
Fontane raditi umijem
Fakat te ne razumijem

Kada je došla smjena mafije
Nisam se odrekao Partije
Ja nisam bio sa strane
Kad pali smo na niske grane

Sad više nisam član Partije

Ni Zdravko nije s vama ostao
Jer drugi čovjek on je postao
Mladosti sjeća se pravi raj
Adame biraj i uživaj

Sve nacionalizirati
A poslije to privatizirati
To stvarno dobra je šema
Stvara se društvena krema

Sad više nisam član Partije

U mojoj biografiji
Piše da bio sam u Partiji
A sada meni su milije
Velike naše familije

Volim ja Starog i drugove
Ali i neke druge krugove
Jer to je naša tradicija
Gazila ju je milicija

Sada je vrijeme drugačije
Može se i bez Partije
Ne mogu više pjevati
Odlazim idemo delati

Sad više nisam član Partije

<< Arhiva >>