03

četvrtak

travanj

2014

Lover blues

Nij' u svijetu nebo tvoje
Miruj miruj srce moje





Kad ljubim ludo ljubim
I glavu tada gubim
Da žena mog života
Baš ti si svima trubim

I stihove ti pišem
Za tobom ja uzdišem
Bol i ljubav to je
Lover blues


Da prošao sam sve to
Sito i rešeto
Možda mirno živio bih sad

Ali ja kad volim
Ponovo sam živ
Mijenjati sebe ne želim
Sam sam si kriv

I razmišljam o tebi
Ja ljubim te u sebi
Pjevušim kako ne bi
Jer proljeće je baby

Dok bio sam bez tebe
Ja tražio sam sebe
Bol i ljubav to je
Lover blues


Ženi kad se svidim
Sve to dobro krene
Kaže ne zna nikog poput mene

Al kad ona vidi
Pjesme da joj pišem
Uplaši se ovaj lud je
Kaže ja brišeemm

I razmišljam o tebi
Ja ljubim te u sebi
Pjevušim kako ne bi
Jer proljeće je baby

Dok bio sam bez tebe
Ja tražio sam sebe
Bol i ljubav to je
Lover blues


Ovaj puta neću
Kvarit našu sreću
Da joj pišem ona neće znat

Reći ću da to su
Neke pjesme stare
Nemam ja ništa s njima
Ja imam pare


I razmišljam o tebi
Ja ljubim te u sebi
Pjevušim kako ne bi
Jer proljeće je baby

Dok bio sam bez tebe
Ja tražio sam sebe
Bol i ljubav to je
Lover blues



Možda malo jesi
Ozbiljna al sexy
Mada nisam još ti čuo glas

Dobro je što nisi
Luda kao ja
Na zemlji ipak stojiš
Objema nogama


I razmišljam o tebi
Ja ljubim te u sebi
Pjevušim kako ne bi
Jer proljeće je baby

Dok bio sam bez tebe
Ja tražio sam sebe
Bol i ljubav to je
Lover blues


<< Arhiva >>