09

srijeda

travanj

2014

Malo si dolje



Uz more na plaži grliš me strasno
Ljubiš me prava si vatra ti
Šapućem nježno ti poluglasno
Vidiš da znaš se prepustiti

Bedrima svojim obujmila si me
Dok tvoja duga kosa me miluje
Uzdišeš zazivaš moje ime
Ljubiš me to me izluđuje

Malo si dolje, malo si gore
Mazili smo se mi sve do zore
Iz mora zvijezde i račići
Škakljaju tvoji ih prstići
Samo su dvije ribice
Usnule izvan vodice


Sviram ti nježne i meke balade
Kažeš mi lijepo al ipak me ljubi
Tijelo je tvoje od čokolade
Tako si divna da pamet gubim

Sve ide lako kad nema straha
Duše su naše se spojile
Nitima finim od zvjezdanog praha
Nikad se ne bi razdvojile

Malo si dolje, malo si gore
Mazili smo se mi sve do zore
Iz mora zvijezde i račići
Škakljaju tvoji ih prstići
Samo su dvije ribice
Usnule izvan vodice

<< Arhiva >>