22

subota

veljača

2014

Rogonja


Ja nisam rogonja al ne znam di si ti
Bolje je spriječiti nego liječiti
Ostavljam te kad si tako hladna
Nedostupna, prema meni gadna

Jer kad jednom
Nabije ti roge
Bježi od te žene
Kud te nose noge

Sanjam tvoju nevjeru
Osjećam je blizu
Ko da ima veze
Što niste u Parizu

Tak svejedno jesi s nekim bila
Kad mi daješ otpatke sa krila
Letiš negdje daleko visoko
Voliš kada na te bace oko

Ti si kao dijete
Ljutiš se i jediš
Bacaš stvari
Nikoga ne štediš

Mora bit po tvome
Ništa nećeš znati
A strpljenju mome
Na kraj ti ćeš stati

Kada malo bolje razmislim
Ne mogu bit rogonja ni gubitnik
Jer po zodijaku ja sam ipak riba
Rogonja si ti, horoskopski bik

Riba žena da za bika muža ima
Još bi bilo šanse da sve štima
Muška riba suviše je nježna
Bikica za njega pregruba je žena

Ti si bik
Voliš biti šik
A ja riba gubitnik

Ti si bik
Razjareni bik
Ne treba ti submisivan lik

Ti si bik
Tvrdoglavi bik
Ja ti dođem kao nametnik

Ti si bik
Realan si lik
A ja sanjar umjetnik
(19.2.2014)

<< Arhiva >>