22

subota

veljača

2014

Sjeti se


Sjeti se
Kako sam te zaveo
I na grijeh te naveo
Sjeti se

Sjeti se
Svi su tada mislili
Da se dugo znamo mi
Sjeti se

Sjeti se
Svih čarobnih trenutaka
Naših srca kutaka
Sjeti se

Sjeti se
Kako si me ljubila
Kao princa iz tvog sna
Sjeti se

Život piše gorke drame
Imaš li još išta za me
Jedan smiješak bit će dovoljan
Od njega ću živjet ja sto godina

Znam da si sad srca ranjena
Da bi mogla pobjeći kod drugoga
Ali dušo molim te ne čini to
On te ne bi nikad tako volio


Sjeti se
Odmah mi smo se zaljubili
Al ne zato što smo bili mladi mi
Sjeti se

Sjeti se
Kako brzo mi smo kliknuli
Iz sveg srca volim te si viknuli
Sjeti se

Sjeti se
Moja inspiracijo
Mojih snova djevojko
Sjeti se

Sjeti se
Dečka sa gitarom tom
Zvala si me svojim snom
Sjeti se

Bez tebe je čupavo i ružno
Lice moje mrko je i tužno
Ali želim ti da nađeš sreću
Da te molim ne mogu i neću

Uvijek si se meni divila
Povjerenje svoje mi poklonila
A ja sam te izdao, srce sam ti slomio
Bez tebe više ničem se ne radujem

(12.1.2014)

<< Arhiva >>