22

subota

veljača

2014

A gdje si bila ti


A gdje si bila ti
Kad te nije bilo kraj mene
Nedostupna mi
Izdajom povrijedio sam te

Nije da se branim
Nije da se pravdam priznajem
Srce da ti ranim
Nikad nisam htio vjeruj ne

Ma ono što me izjeda
Nije samo moja izdaja
S drugom bio ti si
S pravom što ćeš prigovoriti

Ali reci mi
Gdje si tada bila ti
Kad te nije bilo
Kad tvoje tijelo nije moje htilo

Gdje si tada bila
Prema meni hladna i daleka
Tko te zvao mila
Koža tvoja kom je bila meka

To što nisam znao
Možda bolje da ne saznam nikad
Zašto ja sam pao
Zašto ti si dalja nego ikad

Al kako bi tvoj grijeh
Manji bio jer to ne zna nitko
Priznala ga nisi
Tvoje povjerenje još je nisko

Sumnje crv me grize
Previše si brižna da bi priznala
Kažeš to su krize
Ja te nisam nikad izdala
(6.2.2014)

<< Arhiva >>