22

subota

veljača

2014

Zabranjeni zagrljaj

Glas Vlado Kalember
-Zakuni se ljubavi
Čvrsti tvrdi ritam
Ulet kao 'Sjeti se'
Počinje refrenom


Udario me grom
Ko iz vedra neba
Kada sam spoznao da ti imaš njega

On ti piše pjesme
I zove te ljubavi
Kao i ti njega, ipak par ste vi


Bio sam budala
Kad sam sanjao o nama
Mislio neće me
Boljeti što si s njim

Mislio sam bit ćeš
Povremeno moja
I ja ću biti tvoj
U našoj čaroliji

Udario me grom
Ko iz vedra neba
Kada sam spoznao da ti imaš njega

On ti piše pjesme
I zove te ljubavi
Kao i ti njega, ipak par ste vi


Pa i sad kad te vidim
Poželim te ljubiti
Ali znam da ne bi bol
Mogao izdržati

Jer ti si njegova
Mada bi i htjela
Malo doći k meni
U zagrljaj zabranjeni - šta je sad?

Udario me grom
Ko iz vedra neba
Kada sam spoznao da ti imaš njega

On ti piše pjesme
I zove te ljubavi
Kao i ti njega, ipak par ste vi

(16.2.2012.)

<< Arhiva >>