13

nedjelja

travanj

2014

Nataša



Danas kada se sjetim
Sebe ne shvaćam
Da me rastave od nje
Ipak dopuštam
Od Nataše, moje Nataše

Stvarno nisam tad znao
Jer bio sam mlad
Da kad drugima pričaš
O intimi tad
Zgaze ti sve, unište ti sne

Jer oni su pokvarena pseta
Ljubav nam ukrali
A mi smo više od svijeta
Jedno drugom značili


Samo moja je majka
Navijala za nas
Da te ljubim i volim
Podržavala
O Nataša, moja Nataša

Danas neki od ljudi
Pokvarenih zlih
Blizu mene su paze
Na moj svaki stih
I dalje čuvaju moju nevolju

Jer oni su pokvarena pseta
Ljubav nam ukrali
A mi smo više od svijeta
Jedno drugom značili


Da sam snažan tad bio
Kakvog si trebala
Ti bi unatoč njima
Sa mnom ostala
O Nataša, moja Nataša

Svi mi imamo ljubav
Iz svoje mladosti
Koja bila je prava
Za nju smo gorjeli
A zbog ljudi smo je izgubili

Jer oni su pokvarena pseta
Ljubav nam ukrali
A mi smo više od svijeta
Jedno drugom značili


<< Arhiva >>