22

subota

veljača

2014

Gordana


-jaki bubanj
-meki i topli sintić u pozadini
-glaščina a la giuliano ili Karan


Gordana
Lice ko u anđela
Oči pune bisera
Gordana

Gordana
Kosa joj je crvena
Da bar nije njegova
Gordana

Gordana
Hladna nedodirljiva
Kraj nje kao mrav sam ja
Gordana

Gordana
Takav šarm je iz mog sna
Da me barem pogleda
Gordana

Moja Gordana
Ti me pališ, tebe sanjam, drugoj pripadam
Mada bježiš kad me vidiš ipak dobro znam
U jednom pogledu rekla si mi sve
Da bi rado bila moja
Samo da smo se sreli ranije


Gordana
Pomalo si ohola
Ali meni divna si i zanosna
Gordana

Gordana
Hvala ti što postojiš
Možda nekad na me pomisliš
Gordana

Gordana
Znaš li da se zanosim
Ipak nada za nas postoji
Gordana

Gordana
Znam da nije prilika
Ne želiš biti nevjerna
Gordana

Moja Gordana
Ti me pališ, tebe sanjam, drugoj pripadam
Mada bježiš kad me vidiš ipak dobro znam
U jednom pogledu rekla si mi sve
Da bi rado bila moja
Samo da smo se sreli ranije


Gordana
Kad bi ipak ukrala
Za nas dvoje dio sna
Gordana

Gordana
Vrijeme neka stane čas
Samo dan il dva za nas
Gordana

Gordana
Znaš li da smo ti i ja
Ista generacija
Gordana

(7.2.2012)

<< Arhiva >>