09

nedjelja

ožujak

2014

Ravnodušno primam plaću


Ravnodušno primam plaću
Banci opet sve to dat ću
Kad će svršit ova muka
Da se smijem iz sanduka

Oko mene strvinari
Poreznici i lihvari
Na slamčicu krv mi pije
Bankar što se slatko smije
Kaže pao si u zamku
Švicarskom se žali franku

Ravnodušno primam plaću
Sada idem piti sam
Što ostane spalit ja ću
Ne dam da me guli šljam

Obitelji šaptat će drugovi
Upropastili ga dugovi
Previše druge je pazio
Život ga nije baš mazio

Plakat će moji vjerovnici
Propast im nose takvi dužnici
Bili vjernici il ateisti
Posla će imati spiritisti
Reći će ovdje je cijela četa
Žele te nazad s onog svijeta

Ravnodušno primam plaću
Sada idem piti sam
Što ostane spalit ja ću
Ne dam da me guli šljam

Od blokade mi se plače
Banke stišću me sve jače
Pozvani ste na moj sprovod
Svima želim dobar provod

Ipak jednu još natoči
Zapit sve ću ove noći
Svaku pinku cijelu svotu
Iako sam u bankrotu
Neću predati se skotu
Pokazat ću idiotu

Ravnodušno primam plaću
Sada idem piti sam
Što ostane spalit ja ću
Ne dam da me guli šljam


Svi računi plaćeni su
Zadušnicu služe misu
Puno toga on je htio
Otac divan djeci bio

Ženi kažu volio te
Okrutan si o živote
Poslije bitke generali
Davno prije sve su znali
Svaka šuša sada žali
Ispod zvijezda idu mali

<< Arhiva >>