22

subota

veljača

2014

Ljubiš preko volje

ona ljubi preko volje, ponekad mi dopusta
da se igram njenim tijelom, zeli drugog kraj sebe
ona ljubi preko volje, vjerujem da nije zla
ali ipak ima cudne navike

zaposlila se preko veze, tako bolje folira
nema respekt za moj novac, uvijek me provocira
ona ljubi preko volje vjerujem da nije zla
ali ipak ima cudne navike

dolazi mi iznenada, kada to ne ocekujem
trazi razlog da mi spusti, uvaljuje mi komplekse
ona ljubi preko volje, vjerujem da nije zla
ali ipak ima cudne navike

(Johnny Štulić)





Samo mi se daješ
Ali me ne želiš
Zar ti nije bilo
Ono dosta veliš

Odrađuješ samo
Obavezu svoju
Ljubav mi ne daješ
Ko ja tebi moju


G. F
I mada živim od tvojih dodira
I pravim se da ne vidim
Da me ljubiš samo preko volje
I misliš, misliš da ne osjetim

Srce mi je žedno prave ljubavi
One što si nekad dati znala mi
Molim te oprosti ja moram otići
Onoj koja srce će mi smiriti

Kao da mi daješ
Ono što mi treba
Iz dobrote svoje
Seže sve do neba

Ali ti si rekla
Da ćeš biti moja
Pripadati meni
Sva će ljubav tvoja
(27.1.2014)

<< Arhiva >>