02

petak

svibanj

2014

Ti gasiš me


Ti gasiš me
Dok takvom vatrom gorim
I smiriš me
Da više se ne bojim

Odvodiš me
Sve do samog raja
Odvodiš me
Sve do samog raja


Kako je lijepo da te imam
Kako je lijepo da te imam
Umiriš me
Ti najbolje to znaš
Umiriš me
O kako samo znaš

Ja gasim te
Dok takvom vatrom goriš
I smirim te
Da više se ne bojiš

I vodim te
Sve do samog kraja
I vodim te
Sve do samog kraja


Tako je lijepo što me imaš
Tako je lijepo što me imaš
Umirim te
Dok uzdahe ti pijem
Umirim te
O kako samo znam

Moje ruke tebi govore
Volim sve tvoje pokrete
Mojim dodirima vjeruješ
Dok ljubim te
Dok ljubim te

Ti gasiš me
Dok takvom vatrom gorim
I smiriš me
Da više se ne bojim

Odvodiš me
Sve do samog raja
Odvodiš me
Sve do samog raja


Kako je lijepo da te imam
Kako je lijepo da te imam
Umiriš me
Ti najbolje to znaš
Umiriš me
O kako samo znaš

Tvoji nježni prsti govore
U tvoju kosu moji pletu se
Tvojim poljupcima vjerujem
Dok ljubiš me
Dok ljubiš me

<< Arhiva >>